PuKuL BeRaPa DaTuK HaRiMaU...




Free Clock



Sunday 7 August 2011

Sekarang Si Angah


Nama saya Arissa Binti Mahadthir...saya lahir 14 Disember 2010....saya gelarkan arissa dengan panggilan icha tak pun caca...Caca hadir didalam family asuhan saya pada 14/2/2011...minggu pertama mengasuh caca...caca sorang bayi yg sangat mudah....jarang menangis...tido pon senang...tido sendiri xde tepuk2,buai2...masalah ketara caca muntah mcm air paip...teringat lagi ayah caca call saya lebih kurang kul 11 malam...tanya knp caca muntah...waktu tu mmg x tido lena terpikir knp tp rupa2nya caca ni x boleh overfeed....mmmm risau jer tau...hehehe 





Gambar kat bawah ni caca berumur 7 bulan...cepat betul masa berlalu....

caca comel x?????


oklah sekian dulu entry caca........next baby plzzz.....

No comments:

Post a Comment