PuKuL BeRaPa DaTuK HaRiMaU...




Free Clock



Sunday 7 August 2011

Jom Kite Kenal Si Sulung

tadaaaaaaaa!!!!!






hi all....nama saya Muhammad Hizqil A'kif Bin Mohd Faezal.....saya lahir 8 November 2010....di taska saya gelarkan hizqil dengan panggilan abg sebab dia yg paling sulung dan baby pertama yg saya asuh....teringat seminggu pertama mengasuh abg......seorang yg sangat banyak ragam....tido kena mendodoi..klu nangis xyah ckp....sekuat2 atinye......masalah paling besar abg susah poo2 dan kembung....minggu pertama mmg sure abg sebenarnya colic...sesape yg nak tau colic tu ape....g ler sini yer baby colic....tp alhamdulillah msk minggu kedua dan seterusnya abg bertambah gud boy.....alhamdulillah.....skrg abg dah 9 bulan dan seorang yg sgt aktif....nak tgk x pic abg 9 bulan....



heehehe.....hensem x saya ????
hah.....saya mula mengasuh abg pada 17/1/2011....mula2 parent abg survey taska...hujan lebat yg amat...mungkin tu tanda hujan rahmat tuk saya dan juga abg.......ok ti kita sambung pasal abg pada next entry k....dadada sume... :)

No comments:

Post a Comment