PuKuL BeRaPa DaTuK HaRiMaU...




Free Clock



Sunday 7 August 2011

Ateh Si Tengah

Now turn si ateh.....Nama saya Aina Balqis Bin Nasiruddin..saya lahir 15 May 2011...saya panggil balqis....minggu pertama mengasuh balqis lebih kurang jer ngan abg....menangis yg teramat2 la kuat...tido kena berbuai...tp skrg saya slow2 ajar dia tido bwh...pelan2 kayuh...dah hampir 3 minggu saya jaga balqis...dah molek dah....xde nangis2 lagi....senang dah jaga balqis...cukup susu....elok jer main sorang2...cuma masalah balqis klu tido buai...buai mesti berenjot....berhenti jer dia pon gerak2....balqis join dalam family asuhan saya pada 18/7/2011....

On her first day at nursery.....masam jer muka dia...
day 2..

aktiviti merangsang minda


end dulu pasal balqis k....next baby plz...

No comments:

Post a Comment