PuKuL BeRaPa DaTuK HaRiMaU...




Free Clock



Tuesday 9 August 2011

Alang Yang Chubby


Ni lah alang....chubby kan??? Nama saya Durra Elfieya Binti Aizuddin...Saya panggil elfieya dengan panggilan piya.....Piya lahir 23 Mei 2011...minggu pertama mengasuh piya seorang yg gud girl...jarang dengar piya nangis...tp according to piya's mama....piya suke tempik (hehehe bahasa mama piya)...so far minggu pertama piya tergolong baby yg mudah diasuh....tp pape pun piya sgt2 comel....piya hadir dlm family asuhan saya pada 1 ramadhan bersamaan 1/8/2011...Mama piya pun survey taska time lepas hujan....rahmat betul hujan ni....buat masa ni saya masih gagal nak senyumkan piya....kalau ikutkan umur piya sama dengan umur balqis @ 2 bulan....tp balqis mudah tersenyum klu kita agah2 dia...piya i'll work hard for this....ur smile honey.....i'm begging u....huhuhu...mesti klu piya senyum mata piya xde...heeheheh



saya suke sgt tido bwh....best tau....
sekian dulu cite piya.....yeahh...

2 comments:

  1. anak mama...! nape payah nak senyum nih syg..mintak mama nadiah jadi clown utk ketawakan saya

    ReplyDelete
  2. haii mama....ooowhh mama pun ade blog yer....ceit...jadi clown??? no no no...nanti piya tempik lagi susah....hahahaha

    ReplyDelete