PuKuL BeRaPa DaTuK HaRiMaU...




Free Clock



Saturday 10 September 2011

Cik D MC !!!!


Entry kali ini nak cerita yang hari rabu bersamaan 7/9/2011 yang saya telah MC...wahhhh.....sebagai manusia biasa, pengasuh juga tak kan lari dari dpt sakit...pengasuh pon tetap tahu erti penat dan sakit...sedih kadang2 dengar rintihan kwn2 yg menjadi pengasuh mengadu ada parent yang tergamak cakap , antaranye :

1. '' hai keje senang pon nak sakit''
2. ''bukan susah pon jadi pengasuh''
3. ''pengasuh x boleh cuti dan xde istilah cuti sakit''
4. ''bukan susah pon jaga budak2 ni...bg mkn ngan tukar pampers jer...''
( dan mcm2 lagi la....and yes keje kami pengasuh nampak mudah tp bukan mudah nak galas AMANAH dan TANGGUNGJAWAB ALLAH...) ~aiseymen dah jd ruangan rintihan plak...ok2 back to the topic~

Ceritanya ari selasa tu....kebykkan anak2 saya meragam al-maklumlah x sihat sgt...saya pon sampai lupa nak mkn tgh hari dan saya ni pengidap gastrik yg teruk...sampai2 sy bergantung dengan susu setiap hari untuk menatural kan asid dlm perut...dalam pukul 3 pagi ari rabu tu saya terbgn muntah2 teruk and cerry berry....bdn dah menggigil...saya dgn segera minta ayah bwk g klinik...x mampu dah rasa nak tampung sy minta injection tahan sakit..lepas diinject memang rasa dah ok skit tp tgn masih still x kuat lagi...so saya decide MC..dari apa2 yg buruk berlaku dengan anak2....terpaksalah saya MC...then lebih kurang 5.30am saya sms all the parents inform yg saya MC...kesian parent (antara mak atau ayah) sume terpaksa EL...

Disini dengan ini - Saya Cik D memohon ampun dan maaf to all parent sume sebab terpaksa menyusahkan kerana saya MC...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Mood - terasa bersalah sgt2.... 

~maceh cik puan yahoo~


(Thanks to all parents sebab memahami keadaan saya)


2 comments:

  1. sapa kata jaga budak2 senang, susah wooo!!!!

    ReplyDelete
  2. umialya : tau xper.... ;) hanya org yg faham jer yg mengerti...

    ReplyDelete